Swift

3 Orang Paling Malang!

Satu-satunya Lelaki Yang Tidak Memenangi Tiket Loteri.


Pada tahun 2012, dibandar kecil Sodeto Sepanyol seorang lelaki bernama Cotis Mitsotakis seorang pembuat filem satu-satunya orang yang tidak memenangi tiket loteri manakala semua penduduk disana memenangi wang sebanyak $950 juta. Ini menjadikan dia sebagai salah satu orang yang paling malang di kampung tersebut.


Wanita Terkena ribut 5 kali.


Melanie Martinez pernah memiliki 4 buah rumah sejak 50 tahun yang lalu akan tetapi kesemuanya habis di landa ribut. Ribut Betsy(1965), Juan(1985), George(1998) dan Katrina(2005) dan tetap bekeras untuk tinggal disana. Katanya "I was born here" "its home,home,home.."
Tidak lama kemudiaan nasibnya seakan berubah dimana satu rancangan televisyen iaitu "Hideous Houses" Memilih rumahnya untuk pengubahsuaian sebanyak $20,000 pada tahun 2012, tetapi tidak lama kemudian nasibnya kembali malang apabila rumahnya itu lesap oleh ribut yang ke-5 bernama Isaac melanda.

16 kali kemalangan


Menurut media Eropah, lelaki bernama Calamity John merupakan seorang lelaki yang paling malang. Pada usia muda, dia pernah terjatuh daripada kudanya. Ketika dia remaja, dia terjatuh daripada pokok lalu mematahkan tangannya. Ketika perjalanan pulang daripada hospital, bas yang dinaikinya terlanggar dan mematahkan tangannya yang sama tetapi berlainan tempat. Kemudian dia pernah dilaporkan kemalangan 2 kali serentak dan mencederakan dirinya. Pada tahun 2006, dia terjatuh masuk ke dalam lubang parit di tempat kerja, akan tetapi umurnya masih panjang.






You Might Also Like

0 comments

Flickr Images